mInulla on ongelmia tilaukseni kanssa. Mitä teen?
Kun haluat tehdä tilauksen Vegaoo.fi verkkokaupassa, sinulla on oltava asiakastili. Tilin luomiseen tarvitset voimassaolevan sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron, nimen ja toimitusosoitteen. Salasanan tulee olla vähintään 6 merkkiä pitkä.
Miksi en pysty lisäämään postitoimipaikkaa?
Postitoimipaikka on automaattisesti täyttyvä kenttä. Ilmoittaessasi postinumerosi ylläolevassa kentässä, täyttyy postitoimipaikka automaattisesti. Näin varmistamme, että kyseessä on oikea paikkakunta. Mikäli postinumerosi ei jostain syystä anna osumia Postitoimipaikka-kentässä, olethan yhteydessä asiakaspalveluun osoitteessa [email protected] tai numerossa 09 747 905 67, jotta voimme lisätä postinumerosi järjestelmäämme.
Olen täyttänyt pakolliset kentät, mutta en silti pääse eteenpäin. Mikä mättää?
Joskus, kun selaimesi käyttää automaattista täydennystä, voi käydä niin, että tiedot ovat vanhentuneet tai niitä ei tunnisteta. Tässä tapauksessa täytä kentät manuaalisesti. Jos olet luonut tilisi Facebookin, Google + tai PayPalin kautta, suosittelemme tarkistamaan tietojesi ajantasaisuuden asiakastililläsi varmuuden vuoksi.
Vegaoo.fi verkkokauppa tarjoaa kolme eri maksutapaa. Voit maksaa pankki- tai luottokortilla (mukaanlukien Visa Electron), PayPalilla tai Klarnan Laskulla (100€ saakka). Valitettavasti käytössämme ei ole yrityslaskutusta.
Klarna: Maksu ei mene läpi
-Saitko verkkosivuilla pop-up ilmoituksen, joka sanoo odottavansa Klarnan varmennusta? Tämä tarkoittaa sitä, että yhteys Klarnaan on jossain vaiheessa katkennut. Koeta kirjautua ulos asiakastililtäsi ja kirjautua uudelleen. Mikäli tämä ei auttanut, ole hyvä ja ole yhteydessä asiakaspalveluun osoitteessa [email protected] tai numerossa 09 747 905 67
Maksukortti: Maksu ei mene läpi
PayPal: Tilaus odottaa maksua
Mikäli jokin jäi vielä askarruttamaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected] tai numerossa 09 747 905 67.