Tiktok Tiktok Pinterest Twitter Youtube Facebook Instagram Location Close Close alternate Search Arrow Heart House Double Arrow cardboard Print Burger ²
09-747 905 67 - Asiakaspalvelu ma-pe 9-17: 09-747 905 67 puhelimitse tai sähköpostitse [email protected].
Asiakaspalvelu auki
Tervetulotarjous : -15% ilman minimiostosta

Apua tilauksen tekemiseen


mInulla on ongelmia tilaukseni kanssa. Mitä teen?

 

 

Kun haluat tehdä tilauksen Vegaoo.fi verkkokaupassa, sinulla on oltava asiakastili. Tilin luomiseen tarvitset voimassaolevan sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron, nimen ja toimitusosoitteen. Salasanan tulee olla vähintään 6 merkkiä pitkä.

 

 

Miksi en pysty lisäämään postitoimipaikkaa?

 

Postitoimipaikka on automaattisesti täyttyvä kenttä. Ilmoittaessasi postinumerosi ylläolevassa kentässä, täyttyy postitoimipaikka automaattisesti. Näin varmistamme, että kyseessä on oikea paikkakunta. Mikäli postinumerosi ei jostain syystä anna osumia Postitoimipaikka-kentässä, olethan yhteydessä asiakaspalveluun osoitteessa [email protected] tai numerossa 09 747 905 67, jotta voimme lisätä postinumerosi järjestelmäämme.

 

 

Olen täyttänyt pakolliset kentät, mutta en silti pääse eteenpäin. Mikä mättää?

 

Joskus, kun selaimesi käyttää automaattista täydennystä, voi käydä niin, että tiedot ovat vanhentuneet tai niitä ei tunnisteta. Tässä tapauksessa täytä kentät manuaalisesti. Jos olet luonut tilisi Facebookin, Google + tai PayPalin kautta, suosittelemme tarkistamaan tietojesi ajantasaisuuden asiakastililläsi varmuuden vuoksi.

 

 

 

MINULLA ON ONGELMIA maksamisen kanssa. mitä voin tehdä?

 

 

Vegaoo.fi verkkokauppa tarjoaa kolme eri maksutapaa. Voit maksaa pankki- tai luottokortilla (mukaanlukien Visa Electron), PayPalilla tai Klarnan Laskulla (100€ saakka). Valitettavasti käytössämme ei ole yrityslaskutusta.

 

 

Klarna: Maksu ei mene läpi

 

-Saitko verkkosivuilla pop-up ilmoituksen, joka sanoo odottavansa Klarnan varmennusta? Tämä tarkoittaa sitä, että yhteys Klarnaan on jossain vaiheessa katkennut. Koeta kirjautua ulos asiakastililtäsi ja kirjautua uudelleen. Mikäli tämä ei auttanut, ole hyvä ja ole yhteydessä asiakaspalveluun osoitteessa [email protected] tai numerossa 09 747 905 67

 

Maksukortti: Maksu ei mene läpi

 

  • Onko korttisi aktivoitu verkko-ostoksia varten?
  • Oletko täyttänyt korttitiedot siten, kuten ne on kortissa ilmoitettu?
  • Mikäli sinulla on Debit/Credit-kortti, kortin etupuolella oleva pitkä luku vastaa luottokortin numeroa. Tällöin vastaava turvaluku löytyy allekirjoituskentän vierestä. Mikäli haluat käyttää debit-ominaisuutta, käytä kortin kääntöpuolella olevaa numerosarjaa, ja sen vieressä olevaa kolminumeroista lukua. Lisää tietoa korttimaksamisesta saat myös korttisi myöntäjältä tai pankiltasi.

 

PayPal: Tilaus odottaa maksua

 

  • Mikäli yritit maksaa tilauksesi PayPalilla, mutta tilauksesi keskeytyi, tai sinulla ei ole tiliä, järjestelmä jää odottamaan maksusuoritusta. Keskeytyneet maksutapahtumat raukeavat, mikäli tapahtumaa ei viedä loppuun. Voit myös kirjautua ulos, ja tehdä uuden tilauksen toisella maksutavalla.

 

 

Mikäli jokin jäi vielä askarruttamaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected] tai numerossa 09 747 905 67.

 

Olemme vastaanottaneet pyyntösi 👍

Lisää ostoskoriin
Lisätty ostoskoriin 👍