Askarruttaako mieltäsi jokin kysymys? Vastauksen löydät täältä!
Kokosimme tälle sivulle vastauksia kysymyksiin, jotka usein askarruttavat asiakkaitamme. Mikäli et löydä täältä tyhjentävää vastausta kysymykseesi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected] tai puhelimitse: 09 747 905 67.
KYSYMYKSET
I. Toimitus
Mitä eri toimitusvaihtoehtoja teillä on?
Miten voin seurata tilaustani?
Miten voin muuttaa toimitusosoitteen?
Miten teen reklamaation tavaran toimituksesta?
II. Tuotteet
Miten voin tilata ison määrän tuotetta, jota (määrää) ei ole saatavilla kotisivuilla?
III. Tilaus
Miten vastaan tunnistuspyyntöön?
Miten voin muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
Miten muutan laskutusosoitteen?
IV. Maksaminen / Takaisinmaksut
Mitä eri maksuvaihtoehtoja minulla on?
Koska minulle maksetaan takaisin?
V. Palautukset
VASTAUKSET:
I. Toimitus
Mitä eri toimitusvaihtoehtoja teillä on ja kuinka pitkä on toimitusaika?
Kaikki tilaukset, jotka on tehty ennen arkipäivää klo 16.00, jättävät meidät samana päivänä. Poikkeuksellisesti ennen kello 15.00 tehdyt DHL Eco-tilaukset voidaan lähettää samana päivänä. Tämä ei koske yleisiä vapaapäiviä tai sesonkiaikaa. Viikonloppuna tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä. Arvioidut toimitusajat saat selville kätevän laskimen avulla.
Toimitusvaihtoehdon voit valita itse. Tällä hetkellä tarjoamme asiakkaallemme DHL Eco, sekä DHL Express-toimituksen.
DHL Eco-toimitus (12,36 €) on maarahti, jonka kesto on sijainnistasi riippuen keskimäärin 4-6 arkipäivää. Mikäli asut Pohjois-Suomessa tai saaristossa, sallithan toimitukselle jopa 6-9 arkipäivää.
DHL Express-toimitus (20,19 €) kulkee luoksesi ilmojen halki, ja sen kesto on sijainnistasi riippuen keskimäärin 24-72h. Pohjois-Suomeen tai saaristoon toimitukselle on hyvä sallia jopa 5 arkipäivää. Mikäli aikataulusi on tiukka, eikä myöhästymistä katsota suopeasti, suositelemme lämpimästi tätä toimitusvaihtoehtoa.
Miten voin seurata tilaustani?
Kun olet saanut meiltä vahvistusviestin, että tilauksesi on laitettu matkaan, pystyt seuraamaan lähetyksesi kulkua. Seurataksesi tilausta, kirjaudu ensin asiakastilillesi.
Tililtäsi löydät tilaushistoriasi. Tilauksesi alla näet painikkeen Seuraa tilausta. Klikkaamalla Seuraa Lähetystä-kohdan viereisestä numerosta, sinut ohjataan DHL:n sivuille. DHL:n sivuilta saat ajantasaista tietoa pakettisi kulusta ja toimituksesi statuksesta.
Miten voin muuttaa toimitusosoitteen?
Asiakaspalvelu pystyy muuttamaan tilauksen toimitusosoitteen 30 minuuttia tilauksen vahvistamisen jälkeen asiakaspalvelun aukioloaikoina. Vahvistetut tilaukset pyritään lähettämään logistiikkakeskukselle mahdollisimman nopeasti tilauksen vahvistamisen jälkeen jouhevan prosessin takaamiseksi. Tämän vuoksi pyydämmekin sinua täyttämään toimitustietosi asiakastilillesi erittäin huolellisesti.
Miten teen reklamaation tavaran toimituksesta?
Mikäli toimitus kestää epätavallisen pitkään, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected], puhelimitse 09 747 905 67 tai lähettämällä yhteydenottopyynnön kohdassa «ota yhteyttä». Asiakaspalvelumme vastaa sinulle arkipäivisin 24 tunnin sisällä.
II. Tuotteet
Mistä saan tietoa tuotteista?
Mikäli tarvitset tietoa tuotteistamme, tutustu tuotekuvan alapuolelta löytyvään Tuotekuvaus-laatikkoon. Tuotteen tekniset tiedot löydät tästä laatikosta. Mikäli mieltäsi jäi vielä askarruttamaan jokin, aurinkoinen asiakaspalvelumme avustaa sinua ilomielin osoitteessa [email protected] tai numerossa 09 747 905 67.
Miten voin tilata X määrän tuotetta, jota (määrää) ei ole saatavilla kotisivuilla?
Mikäli haluat tilata tuotteita vähintään 250€ edestä, jota ei haluamassasi määrässä ole saatavilla varastossa, ota yhteyttä asiakaspalveluun joko puhelimitse numerossa 09 747 905 67, tai sähköpostitse osoitteessa [email protected]. Hankintamääräyksissä pyydämme asiakkaalta etukäteismaksun.
III. Tilaus
Miten vastaan tunnistuspyyntöön?
Yleisten myyntiehtojen mukaisesti käytämme tunnistamiskäytäntöä, jolla pyrimme ehkäisemään maksupetokset. Vegaoo.fi pidättää oikeuden tarkistaa asiakkaan ilmoittamat henkilötiedot oikeiksi, ja käyttää kaikki tarpeelliset keinot varmistaakseen, että tilauksen tehnyt henkilö ja maksaja ovat yksi ja sama henkilö. Saatamme siis pyytää asiakasta vahvistamaan henkilötietonsa, mikäli meillä on syytä epäillä maksupetosta. Mikäli asiakas ei vastaa tunnistamispyyntöön, peruuntuu asiakkaan tilaus automaattisesti ilman valitusoikeutta.
Miten voin muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
Tehtyihin ja vahvistettuihin tilauksiin ei valitettavasti ole mahdollista tehdä muutoksia, koska tilauksesi pyritään siirtämään eteenpäin mahdollisimman nopeasti jouhevan prosessin takaamiseksi. Halutessasi voit kuitenkin peruuttaa tilauksesi kokonaan 30 minuutin sisällä tilauksen vahvistamisesta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sen aukioloaikoina. Huomaathan, että sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus.
Miten muutan laskutusosoitteen?
Sinulla on mahdollisuus muuttaa laskutusosoittettasi Asiakastililläsi. Tekemäsi muutokset otetaan huomioon seuraavassa tilauksessasi.
Miten käytän alennuskoodini?
Käyttääksesi alennuskoodin, varmistathan, että tilauksesi täyttää alennuskoodin ehdot. Lisää alennuskoodi sille merkittyyn kenttään kohdassa ”Anna alennuskoodi”, ja paina OK. Helppoa!
IV. MAKSAMINEN / TAKAISINMAKSUT
Mitä eri maksuvaihtoehtoja minulla on?
Vegaoo.fi verkkokauppa tarjoaa asiakkailleen tällä hetkellä kolme eri maksutapavaihtoehtoa. Meillä käy seuraavat maksuvaihtoehdot:
Pankkikortti:
Voit maksaa verkkokaupassamme Visa, Mastercard ja Visa Electron-korteilla. Valitettavasti Maestro tai American Express eivät tällä hetkellä käy maksuvälineinä.
PayPal:
Suoritat maksun PayPal-tililtäsi.
Klarna:
Suoritat maksun Klarnan laskulla. Klarnalla voit shoppailla 100€ asti.
Valitettavasti käytössämme ei ole yrityslaskutusta.
Koska minulle maksetaan takaisin?
Takaisimaksu suoritetaan tilauksen yhteydessä käyttämällesi maksutavalle. Vahvistettuamme takaisinmaksun, saat meiltä automaattisen sähköpostiviestin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Saat viestin myös, kun takaisinmaksu on lähetetty matkaan. Maksajana näkyy ”Jadeo France”.
Mikäli maksoit ostoksesi Klarnalla, muistathan olla yhteydessä myös heihin, jotta he voivat tarvittaessa päivittää laskusi.
V. Palautukset
Miten palautan tuotteen?
Tarjoamme 60 päivän palautusoikeuden 22. marraskuuta 2021 ja 28. joulukuuta 2021 välisenä aikana tehdyille tilauksille.
Huomasithan 14 päivän palautusoikeutemme?
Palauttaaksesi tuotteen, toimi näin:
1. Palauttaaksesi tuotteen, kirjaudu sisään asiakastilillesi. Klikkaa otsikkoa Oma Tili ja valitse Tee Palautus.
2. Valitse tilaus, josta haluat palauttaa tuotteita.
3. Valitse palautettavat tuotteet.
4. Kerro palautuksen syy.
5. Vahvista palautus
6. Tulosta lista palautettavista tuotteista ja liitä se pakettiin.
Osoita palautus suoraan allaolevaan osoitteeseen:
Warasto Finland Oy
c/o ShopRunBack Jadeo
Jonkankatu 4
20360 Turku
Palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla. Tiettyjä tuotteita ei voi hygieniasyistä vaihtaa tai palauttaa. Palautusoikeus ei koske hammastuotteita, karkkeja, piilolinssejä eikä meikkejä. Turvallisuussyistä emme ota vastaan ilotulitteita, eikä aerosol-purkkeja.
Miten teen tuotereklamaation?
Voit tehdä reklamaation täyttämällä yhteydenottolomakkeemme, jonka löydät kohdasta ota yhteyttä. Muistathan liittää yhteydenottopyyntöösi syyn pyynnöllesi, sekä kuvan viallisesta tuotteesta. Voit tehdä reklamaation myös suoraan sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Ilmoita viestissäsi reklamaation syy, sekä liitä mukaan kuva viallisesta tuotteesta.